Wybieramy się do salonu po nowe auto

ardy wyposażenia, nawet w najniższej wersji aut miejskich klasy D. Są też dużo bezpieczniejsze ze względu na np. kontrolę trakcji, która jest coraz częściej montowana w każdym aucie oraz poduszkach powietrznych i ich większa il

Wybieramy się do salonu po nowe auto

Komfort też jest ważny

Komfort w posiadaniu salonowego auta jest nieporównywalny z używanym autem. Mowa tutaj o komforcie jazdy oraz komforcie w sensie wygody. Ponieważ nowe auta maja dużo wyższe standardy wyposażenia, nawet w najniższej wersji aut miejskich klasy D.

Są też dużo bezpieczniejsze ze względu na np. kontrolę trakcji, która jest coraz częściej montowana w każdym aucie oraz poduszkach powietrznych i ich większa ilość. Przy nowym aucie mamy również komfort psychiczny, bo wiemy, ze to auto nie jest spawane i składane z trzech innych, ani nie uczestniczyło w żadnym poważnym wypadku.


Do warsztatu czy do serwisu ASO?

Serwisowanie auta to problematyczna sprawa, nigdy nie wiadomo na jakich mechaników trafimy. Zazwyczaj jest to loteria, zwłaszcza jeżeli jesteśmy w obcym nam mieście, gdzie nikt nie może nam polecić jakiegoś warsztatu. To niestety częste sytuacje kiedy nasze auto ulegnie awarii na trasie.

Dobrym wyjściem jest wtedy skorzystanie z usług serwisów ASO danej marki. Wtedy będziemy mogli mieć pewność, ze zastosowano odpowiednie części zamienne. Jakość wykonanej pracy serwisowej w punkcie ASO będzie na wyższym poziomie niż standardowy warsztat. Jedynym minusem może być cena za usługę, ale o tym kiedy indziej.


Wikipedia: Peugeot 308

Peugeot 308 zadebiutował podczas targów motoryzacyjnych we Frankfurcie w 2007 roku. Jest oferowany z szeroką gamą silników. Do wyboru są jednostki benzynowe 1.4 (95 KM), 1.6 (120 KM) oraz 1.6 THP w trzech wersjach mocy (150, 175 i 200 KM), a także diesle 1.6 (90 KM i 110 KM) i 2.0 (136 i 163 KM). W porównaniu z poprzednim modelem 307 nowy Peugeot ma ten sam rozstaw osi (2608 mm), ale jednocześnie jest od niego dłuższy - o 74 mm (4276 mm) i szerszy - o 85 mm (1815 mm), co zaowocowało większą ilością miejsca dla pasażerów. Początkowo można było kupić dwie wersje hatchbacków - 3- i 5-drzwiową. W kwietniu 2008 roku dołączył do nich model kombi 308 SW, a w marcu 2009 roku 308 CC (Coupé Cabrio). W 2009 roku zaprezentowano seryjną wersję Peugeota RCZ. Jest to jedyny model produkowany poza Francją, w Austrii. Prawdopodobne jest także wprowadzenie modelu napędzanego silnikiem na bioetanol oraz wyposażonego w napęd hybrydowy.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Peugeot_308