Plusy korzystania z profesjonalnej pomocy informatycznej
Najczęściej do tworzenia aplikacji internetowych czy innego rodzaju oprogramowania zatrudniani są specjaliści. Stworzenie na własną rękę takiej aplikacji może być nie tylko bardzo żmudne, ale w wielu przypadkach wręcz niemożliwe. Nic więc dziwnego, że firmy świadczące usługi w zakresie projektowania i tworzenia aplikacji internetowych są coraz popularniejsze.
Dlaczego warto skorzystać z ich usług? Przede wszystkim olbrzymim atutem jest czas realizacji zlecenia. Już w kilka dni możemy uzyskać dostęp do całkowicie ukończonej aplikacji. Dodatkowym plusem jest na pewno uwzględnienie naszych wytycznych, jeśli chodzi o tworzone oprogramowanie. Możemy zarządzać na przykład estetyką tworzonej aplikacji.
O programistach w Wikipedii
Programista (gw. ?deweloper?/?developer?, ?koder?; czasem: inżynier oprogramowania) ? osoba, która tworzy programy komputerowe w pewnym języku programowania. Termin ten może odnosić się także do specjalisty w jednej dziedzinie programowania. Większość programistów zna co najmniej kilka języków programowania (np. C, C++, Java), lecz specjalizuje się tylko w wybranych z nich. Nazwa głównego języka jest często dodawana do nazwy stanowiska, np. programista C++, aby podkreślić specjalizację.
Mianem programistów określa się czasami projektantów oprogramowania, inżynierów oprogramowania czy analityków systemów. Jest to jednak pewne uproszczenie, ponieważ zawody te wymagają wielu innych umiejętności, oprócz samego programowania. O ile podział ten jest dobrze zarysowany za granicą123, w Polsce panuje większa swoboda w wyborze nazw zawodupotrzebny przypis.
Międzynarodowy Dzień Programisty jest obchodzony 13 września, a w roku przestępnym 12 września
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Programista
Krótko o programach CRM w Wikipedii
System CRM ((ang.) Customer Relationship Management) ? system informatyczny, który automatyzuje i wspomaga procesy na styku klient-organizacja w zakresie pozyskania oraz utrzymania (obsługi) klienta, czyli system wspomagający pracę działów:
marketingu,
sprzedaży,
obsługi klienta,
zarządu.
Kompleksowe rozwiązanie wspomagające zarządzanie relacjami z klientami powinno zapewnić wspomaganie wszystkich faz kontaktu klienta z organizacją, począwszy od rozpoznania jego potrzeb i identyfikację, poprzez zawarcie transakcji, na usłudze posprzedażnej skończywszy. Składają się na nie trzy rodzaje systemu CRM:
interaktywny,
operacyjny,
analityczny.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/System_CRM