Jak powstają nowe strony www. Krótko i na temat

z tym, że obecnie Internet jest źródłem wiedzy właściwie na wszystkie tematy. Zakładając stronę www możemy nie tylko zdobyć nowych klientów czy nawiązać nowe znajomości biznesowe. Dzięki założeniu strony internetowej możemy ta

Jak powstają nowe strony www. Krótko i na temat projektowanie stron internetowych rybnik

Strony internetowe

W dzisiejszym świecie zdecydowana większość przedsiębiorców decyduje się na założenie stron internetowych. Jest to związane przede wszystkim z tym, że obecnie Internet jest źródłem wiedzy właściwie na wszystkie tematy. Zakładając stronę www możemy nie tylko zdobyć nowych klientów czy nawiązać nowe znajomości biznesowe.

Dzięki założeniu strony internetowej możemy także przedstawić potencjalnym klientom cały zakres swoich usług czy cennik. Dla wielu osób bardzo ważne są informacje kontaktowe, które możemy znaleźć na stronach internetowych. Obecnie mało kto wyobraża sobie prowadzenie własnej działalności gospodarczej bez założenia stron internetowych. Wymaga tego po prostu rynek i obecna na nim konkurencja.


Cytat z Wikipedii o e-handlu

Według Głównego Urzędu Statystycznego e-handel1 (e-commerce) obejmuje transakcje, które dokonywane są poprzez sieci oparte na protokole IP. Towary i usługi zamawiane są w trybie bezpośrednim (on-line), natomiast dostawa oraz płatność może odbywać się w sieci lub poza nią. Z e-commerce wyłączone są zamówienia złożone przez telefon, fax lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.

Sam termin e-commerce wszedł do powszechnego użycia dopiero w 1997 roku, a wykreowany został przez IBM.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Handel_elektroniczny


Wikipedia i e-commerce

Korzyści wynikające ze stosowania e-commerce jest wiele, najważniejsze z nich to:

oszczędność kosztów funkcjonowania i wyposażania biur, zmniejszenie liczby personelu, skrócenie kanałów dystrybucji (uproszczenie obiegu dokumentacji), zwiększenie prostoty kontaktu z klientami, całkowita lub częściowa rezygnacja z korzystania z magazynów,
zwiększenie ergonomii pomieszczeń ze strony producenta, tak jak przeznaczenie fizycznej powierzchni sklepu np. na produkcyjną bądź składową,
możliwość indywidualizacji kontaktu, rozumiana jako komunikacja z konkretnym odbiorcą (tzw. model one to one),
interaktywność, czyli ułatwione zapamiętywanie prezentowanych treści,
elastyczność,

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Handel_elektroniczny